Artykuły i poradniki Turystyka Krajowa:
Targi Lato zakończone, sezon turystyczny na Mazowszu otwarty
PR
Kilka słów:
Zakończyły się XIX Targi Turystyki i Wypoczynku Lato 2014, a tym samym oficjalnie zainaugurowano sezon turystyczny na Mazowszu. W dniach 4-6 kwietnia br. w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie gościło 400 wystawców: polskich i zagranicznych przedstawicieli miast, regionów i organizacji, którzy stworzyli ten wielki turystyczny kiermasz.
Konferencja dla branży gastronomicznej podczas Festiwalu Dobrego Smaku
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Jesteś właścicielem restauracji, jej managerem lub szefem kuchni? Zastanawiasz się nad otwarciem własnego lokalu? Weź udział w Konferencji organizowanej w ramach siódmego Festiwalu Dobrego Smaku i wykorzystaj kryzys gospodarczy, aby osiągnąć sukces.
Struktura kosztów wyjazdów służbowych w Polsce.
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
W sektorze turystyki biznesowej, podróże są powiązane z wykonywanym zawodem. Wyjazdy służbowe wchodzą w skład obowiązków nie tylko wyższej kadry menedżerskiej, lecz także szeregowych pracowników. W interesach podróżują głównie osoby zatrudnione w międzynarodowych lub ogólnopolskich firmach, ale wyjazdy zdarzają się również w przedsiębiorstwach osadzonych w jednym miejscu. Bez wątpienia jednak i małym i dużym i aktywnym i bardziej statycznym zależy na obniżeniu kosztów.
Małopolska znowu przyciąga turystów
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Jak podaje PolskaTimes słaba złotówka przyciągnie obcokrajowców, gdyż to oni zapłacą za atrakcje turystyczne znacznie mniej niż dotychczas płacili.
„Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008- 2015”
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Polska Organizacja Turystyczna przygotowała publikację „Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008- 2015”. Celem opracowania jest wskazanie najważniejszych kierunków i form działania, które powinny być podejmowane w tak ważnej dla promocji Polski dziedzinie, jaką jest turystyka. Efektem spójnego działania ma być wyraźna poprawa międzynarodowej rozpoznawalności Polski jako kraju atrakcyjnego dla turystów, posiadającego konkurencyjne produkty turystyczne wysokiej jakości.
Strona: 1